ایکوپرس

ایکوپرس

گزارش

ایران خودرو در راستای افزایش کیفیت محصولات، گارانتی رانا را افزایش داد

رانا در مسیر ارتقا

سمند از زمان متولد شدنش تاکنون با تیپ های مختلف روانه بازار سدان های متوسط کشور شده و به عنوان یک خودروی خانوادگی، در میان رقیبان جا باز کرده است. اما ایران خودرو به تولید سمند به عنوان اولین گام در مسیر خودروساز شدن اکتفا نکرد و دومین خودروی خود را با نشانی ایرانی به نام رانا را راهی بازار کرد.

گزارشی از برنامه های کیفیت محصول تا خدمات پس از فروش

ارتقای کیفیت؛ حق مردم، راهبرد ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان یکی از مهم‌ترین خودروسازان کشور و منطقه در دهه پنجم فعالیت خود، ‌به نیکی دریافته که اهتمام به مفهوم کیفیت را باید در صدر برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهد.

نگاهی به سومین خودروی ملی ایران خودرو

ایران خودرو بر فراز دنا

همیشه برای رسیدن به بلندترین قله، باید از قلل کوچک و ارتفاعات پایین تر عبور کرد. ایران خودرو این فتح را از سمند آغاز کرد و حالا دنا سومین خودروی ملی، یکی از همان قللی است که ایران خودرو بر فرازش ایستاده و برای رسیدن به قله های بالاتر تلاش می کند.

توسعه سبد محصولات صادراتی ایران خودرو به بازار های هدف

بر اساس سند توسعه خودرو قرار است طی سال 1404، یک سوم خودروهای تولید داخل (یعنی یک میلیون دستگاه) صادر شود، در این شرایط کارشناسان معتقدند که خودروسازها باید علاوه ‌بر حفظ بازارهای خارجی خود، به ‌دنبال بازارهای جدید نیز باشند، هرچند در عین حال این کار را بسیار سخت می‌دانند.

سورن با قلب توربوشارژ به بازار می آید

پس از عرضه موفق سورن به بازار کشور در سال 1386، شرکت ایرانخودرو با ایجاد تغییرات کلی در فضای داخلی این محصول از جمله تغییر کامل داشبورد و رودریها، به معرفی محصولی با نام «سورن اییالایکس» اقدام کرد که به دلیل استفاده از طراحی و مواد روز مورد استفاده در خودروهای مطرح دنیا، به ویژه در مدل EF7 خود با استقبال مشتریان روبهرو شد.

۷