ایکوپرس

ایکوپرس

اخبار

اقدامات ایساکو برای مقابله با ویروس کرونا:

ایران خودرو خدمات پس از فروش را به منازل مشتریان برد

حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌راستا با شرایط فعلی کشور در مقابله با ویروس کرونا، با پیشنهاد استفاده از خدمات در محل مورد نظر مشتریان، هموطنان را به حضور حداقلی در اماکن عمومی دعوت کرد.

با مشارکت معاونت علمی و فن‌آوری رئیس جمهوری به انجام رسید؛

امضای تفاهم‌نامه مشارکت در حوزه حمل و نقل پیشرفته با شرکت تام

تفاهم‌نامه مشارکت در تعاملات علمی و فن‌آورانه در حوزه حمل و نقل پیشرفته با حضور معاون علمی و فن‌آوری رئیس جمهوری، در شرکت تام ایران‌خودرو به امضا رسید.

در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و با اجرای موفقیت آمیز:

ارائه غیرحضوری خدمات فروش ایران‌خودرو، زمینه‌ساز توسعه دولت الکترونیک

ارائه خدمات فروش ایران‌خودرو بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به معاونت فروش این خودروساز که از امروز آغاز شد، با همکاری مشتریان با موفقیت انجام شده است.

ایران خودرو دیزل: افزایش قیمت نداشته‌ایم

پیرو گزارش منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص افزایش قیمت محصولات ایران خودرو دیزل، این شرکت در واکنش به این گزارش‌ها، هرگونه افزایش قیمت در محصولات خود را رد کرده و اعلام کرده است در خصوص هرگونه افزایش قیمت محصولات، مطابق قانون و همواره با تأییدیه سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام خواهد کرد.

با راه‌اندازی خدمت «کوییک سرویس» در نمایندگی‌های منتخب:

ایساکو در کمتر از سی دقیقه به مشتریان خدمت رسانی می‌کند

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با راه‌اندازی «کوییک سرویس» در نمایندگی‌های منتخب، برخی از خدمات خود را در کمتر از سی دقیقه به دارندگان محصولات ایران‌خودرو ارائه خواهد کرد.

۳۱