پایگاه اطلاع‌رسانی گروه صنعتی ایران خودرو

ایکوپرس

گزارش

توسط مهندس یکه زارع ترسیم شد:

طرح های ایران خودرو برای سرمایه گذاران بخش خصوصی

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درزمینه اقتصاد مقاومتی ، بومی سازی تولید و توسعه خودکفایی در ساخت قطعات تولید کیفی 600 هزار دستگاه انواع خودرو، افزایش صادرات و تامین نیاز ارزی را دردستور کارخوددرسال 93 قرارداد.

تفاوت های امروز را با سال های گذشته لمس کنید:

گام های ایران خودرو برای افزایش تنوع محصولات

نام و نشان «رنو» را در ایران با مدل دوست داشتنی رنو5 می شناسند. این خودروی نوستالژیک که احتمالا هریک از ما تجربه یک بار سوارشدن بر آن را داریم، میهمان 30 ساله خیابان های ایران است که به واسطه عملکرد فنی مناسب در زمان عرصه و قیمت رقابتی در مقابل رقبا به خوبی توانست نگاه مثبت ایرانی ها را به این برند فرانسوی جلب کند. رنو 5 یکی از خودروهای نوستالژیک بود که در سرما و گرما روی مالکان خود را زمین نمی انداخت.

ارایه تصویری نو از اراده گروه صنعتی ایران خودرو

وقتی حرکت در راه تعالی و توسعه راهبرد انتخابی یک تولید کننده باشد، وقتی گام‌زدن در مسیر اشتهار به عنوان یک خودروساز خوش‌نام هدف یک گروه صنعتی باشد، وقتی بنا باشد ایران خودرو خود را میهمان خانه همه هم‌وطنان بداند، باید فرصت‌ها را غنیمت شمرده و پیش‌گام برای حضور در هر عرصه و همایش درخوری باشد.

گام بلند بزرگ ترین خودروسازی خاورمیانه برای توسعه بومی سازی تولید

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، بومی سازی تولید و توسعه خودکفایی در ساخت قطعات را در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در دستورکار قرارداده است.

در ارزیابی خدمات پس از فروش تمامی محصولات ایران‌خودرو؛

ایساکو برای پنجمین بار در برترین جایگاه ایستاد

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان بازوی اجرایی وزارت صنایع و معادن، هر سال، وضعیت خدمات پس از فروش صنعت خودرو را در سه حوزه شبکه نمایندگی‌های مجاز خودرو، سیستم مدیریت ارائه خدمات در شرکت‌های عرضه کننده و وضعیت رضایتمندی مشتریان از تعمیرگاه‌های مجاز خودرو، مورد بررسی قرار می‌دهد.

۹